| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
=SOG= angel =SOG= member

|
Posted: 22-Apr-06 13:33:37 Post subject: |
|
|
Eens kijken of socom3 en het stuurtje samen gaan  |
|
| Back to top |
|
 |
G I Jane =SOG= member

|
Posted: 22-Apr-06 17:52:33 Post subject: |
|
|
Het was weer heerlijk om een paar avondjes ouderwets te socommen met een nieuwe socom. De afleiding is bij mij zeer welkom...
Ik vond het erg gezellig en hoop dat er vanaaf ook weer wat mensen online zijn.... Ohjaaa Gamersnight duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........
TOT VANAAF!!!!!!!!!!
groetjes
Katinka _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
bosse =SOG= member

|
Posted: 23-Apr-06 11:36:19 Post subject: |
|
|
ik denk dat er de komende tijd wel bijna dagelijks mensen online zullen zijn,
misschien dinsdag wat minder van ons ivm DTM avond.  _________________
If you think your in control, your not going fast enough
Reality is a nice place to visit, but I sure as hell don't wanna life there... |
|
| Back to top |
|
 |
KingBee =SOG= member

|
Posted: 23-Apr-06 16:48:27 Post subject: |
|
|
een stuk of acht denk ik..... Maar Bosse, nu we niet meer gezamenlijk op dinsdag trainen is het slechts wedstrijd en die loopt van 20:00 - 20:55 !!!
tijd zat voor nog even S3-en toch? Lekker ontspanning na de DTM  _________________ = OG = |
|
| Back to top |
|
 |
bosse =SOG= member

|
Posted: 23-Apr-06 18:35:17 Post subject: |
|
|
of wat stress afreacheren  _________________
If you think your in control, your not going fast enough
Reality is a nice place to visit, but I sure as hell don't wanna life there... |
|
| Back to top |
|
 |
buispaaltje "Losse Flodder"

|
Posted: 12-May-06 12:29:56 Post subject: |
|
|
Heyyy
Hahaha wel lachen ik zat gister wat te klooien met socom3.
En merkte dat er dingen op zitten waar ik geen weet van had.
En een mailbox waar 2 berichten instaan van 3 weken gelee
En zelfs een soort forum met de mogenlijkheid tot comentaar.
Er is ook een soort stat lijst van de friends list.
Ik kon er geen van de clan vinden.
Is deze er wel?
Groet
Rob _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
KingBee =SOG= member

|
Posted: 06-Sep-06 20:37:13 Post subject: |
|
|
| soulfire wrote: |
Ja tuurlijk Bas, helemaal mee akkoord. Maar ik ben van mening dat de communicatie op S3 veruit de beste is. (op Socom algemeen eigenlijk). Daarom is het jammer dat we minder online zijn de laatste tijd. That's it  |
even reactie hier Soul en Bas, ik wil niet gebanned worden door de moderators wegens "off-topic"
Helemaal eens met Soul, Socom qua com het beste, derhalve ook qua gezelligheid en onderlingen contacten. Met PES heb je niks, met DTM weliswaar open lijn maar concentratie dusdanig dat het bij korte opmerkingen blijft, soms zonder antwoord.
S3: is beslist beter, mooier en met meer mogelijkheden, maar....... onbekend, kost wat tijd (veel tijd) en verschil in kwaliteit (plus kennis mappen) is groter dan bij S2. Wordt bij minder verschijnen (ik ben er een sprekend voorbeeld van !) alleen maar groter.
Ik denk dat we de hand in eigen boezem moeten steken Bas!
(desalnietemin denk ik dat door de variatie de =SOG= binding groter is dan met één online-spel) |
|
| Back to top |
|
 |
=SOG= angel =SOG= member

|
Posted: 06-Sep-06 20:44:31 Post subject: |
|
|
Ben ik de enige die de open comfunctie van DTM als goedkope telefoonlijn naar Belgie gebruikt???  |
|
| Back to top |
|
 |
bas BOOMBASTIC knight

|
Posted: 06-Sep-06 21:33:17 Post subject: |
|
|
@king ik heb geen problemen met S3 meer met de tijd tuurlijk de com is ideaal maar er zijn natuurlijk mensen die werken of in de nacht of in de avond zoals ik.
Als ik avond dienst heb kan ik niet spelen en als ik nacht heb dan loop ik me meestal te haasten omdat ik op tijd moet komen en socom gewoon erg lastig stoppen is en de speeltijd van S3 gewoon langer is dan bij S2, dus ik ga me met S3 wat meer in het weekend bezig houden.
Ik ben hier in huis ook bezig geweest afgelopen weekend anders was ik nog wel online geweest afgelopen weekend maar de laminaat vloer licht erin, alleen de plintjes nog maar dat is niet het meeste werk.
Vanaf aankomend weekend ben ik dus weer wat meer op S3 te vinden na mijn competitie weekend en zaterdag de S2 avond natuurlijk. _________________ =SOG= 4 life
dropbox
Mijn blog
=SOG= weekend 2010 |
|
| Back to top |
|
 |
Bleueyes Romeo Deathsquad

Joined: 11 May 2004 Posts: 2061 Location: België / in de vlaamse ardennen
|
Posted: 27-Jan-10 22:37:23 Post subject: |
|
|
wie op donderdag Cold front rond 20h30--21h00 dinsdag niet veel volk gezien, hopend op wat meer soggers  _________________
Kill'em all.... let God sort 'em out |
|
| Back to top |
|
 |
|