| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
WuDang Romeo Deathsquad

Joined: 10 May 2004 Posts: 2304 Location: Manhattan a/d maas
|
Posted: 21-Jan-07 11:18:48 Post subject: |
|
|
| =SOG=BrandtI wrote: |
| WuDang wrote: |
wel lachen dat je die 10 day trial gewoon voor de 2e keer kan gebruiken opnieuw downloaden )
dussss....Traumatic komt r weer aan  |
hmm, ja maar volgens mij kan je niet 2x freetrial met dezelfde gebruikersnaam doen(dus moet je steeds bij 0 beginnen), of wel ?????, dan ga ik ook weer aan de freetrial |
ik ben idd opnieuw begonnen omdat mijn poppetje de vorige keer ergens vaststond, en ik geen zin had om elke keer als ik reïncarneerde meteen weer naar de andere wereld gemept te worden.
Maar om 10 dagen weer eens te spelen voor nop is wel ok.....erg ver kom je er toch niet mee.
Als men trouwens van $ony nou eens EQOA weer een maandje gratis maken......  _________________ Mirror mirror on the wall, who is the greatest of them all? It is Wu with no doubt. Thank you mirror, Roger out!
 |
|
| Back to top |
|
 |
=SOG=BrandtI BOOMBASTIC knight

|
Posted: 21-Jan-07 15:30:48 Post subject: |
|
|
| =SOG=BrandtI wrote: |
wel lachen dat je die 10 day trial gewoon voor de 2e keer kan gebruiken opnieuw downloaden )
dussss....Traumatic komt r weer aan  |
hmm, ja maar volgens mij kan je niet 2x freetrial met dezelfde gebruikersnaam doen(dus moet je steeds bij 0 beginnen), of wel ?????, dan ga ik ook weer aan de freetrial |
ik ben idd opnieuw begonnen omdat mijn poppetje de vorige keer ergens vaststond, en ik geen zin had om elke keer als ik reïncarneerde meteen weer naar de andere wereld gemept te worden.
Maar om 10 dagen weer eens te spelen voor nop is wel ok.....erg ver kom je er toch niet mee.
Als men trouwens van $ony nou eens EQOA weer een maandje gratis maken......  |
die servers zijn al lang dood, EQ2 zou dus ook wel leuk zijn op ps2 maar daar beginnen ze niet aan (onbegrijpelijk)[/b] _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
WuDang Romeo Deathsquad

Joined: 10 May 2004 Posts: 2304 Location: Manhattan a/d maas
|
Posted: 28-Oct-07 11:03:48 Post subject: |
|
|
jawel.......de voice chat functie is enabled in WoW....je kunt dus nu ook met elkaar praten via HS, wat het farmen nog leuker maakt.
Mocht iemand problemen hebben om de boel in te stellen moet hij me maar ff /w _________________ Mirror mirror on the wall, who is the greatest of them all? It is Wu with no doubt. Thank you mirror, Roger out!
 |
|
| Back to top |
|
 |
dimmu =SOG= member

|
Posted: 30-Dec-09 15:55:04 Post subject: |
|
|
Ik heb bij de P-magazine een 14 dagen trail gekregen.
wat een kutgame zeg dit viel me zwaar tegen dat ik er de hype niet meer van begrijp.
Ik heb het een paar dagen gespeeld en tot lvl 10 geraakt maar uit pure frustratie heb ik het van mijn pc gegooid.
Daarna heb ik me verder op dragon age gestort gisteren.
gelukkig dat de trail versie er was zodat ik mij geen kat in de zak heb gekocht. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
KingBee =SOG= member

|
Posted: 02-Jan-10 09:00:57 Post subject: |
|
|
haha, zo zie je maar weer wat een verschil van mening over dit spel. ik zie er ook helemaal niets in en vind het verschrikkelijk eentonig. Junior speelt het al twee jaar en heeft 4 poppetjes op level 80. Rekord staat op 18 uur in een etmaal, het is maa wat je leuk vind.
Als hij al die uren in studie had gestoken....
De uitgever heeft echter commercieel gezien een geweldige game ontwikkeld ( € 12,99 per maand........) _________________ = OG = |
|
| Back to top |
|
 |
dimmu =SOG= member

|
Posted: 13-Jan-10 19:12:11 Post subject: |
|
|
voor mij is dat weggegooid geld in ieder geval , het cd'tje lag sneller in de vuilbak dan dat het geïnstalleerd was op mijn pc.  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|